Το βιολογικό καρυδέλαιο εξάγεται μέσω της συμπίεσης ολόκληρων καρυδιών.

Έχει μια λεπτή γεύση ξηρών καρπών και περιέχει μερικά από τα ευεργετικά θρεπτικά συστατικά και ενώσεις που βρίσκονται στα καρύδια, συμπεριλαμβανομένων των ακόρεστων λιπαρών οξέων και των φυτικών ενώσεων που ονομάζονται πολυφαινόλες.

Η κατανάλωση βιολογικού καρυδέλαιου μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, να μειώσει το σάκχαρο στο αίμα και να έχει αντικαρκινικές επιδράσεις. Ωστόσο, οι μελέτες έχουν επικεντρωθεί κυρίως σε ολόκληρα καρύδια και όχι σε καρυδέλαιο.

Όμως, εμείς εδώ στην Kirpitsas Ingredients θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε και να επισημάνουμε τα οφέλη  βιολογικού καρυδέλαιου. Έπειτα από έρευνα καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τα πιο σημαντικά 6 ευεργετικά στοιχεία και να σας τα παρουσιάσουμε.

Προάγουν την υγεία της επιδερμίδας

Τα θρεπτικά συστατικά στο βιολογικό καρυδέλαιο μπορεί να προάγουν την καλή υγεία του δέρματος.

Μια κουταλιά της σούπας (13,6 γραμμάρια) καρυδέλαιο περιέχει περισσότερα από 8 γραμμάρια, ή πάνω από 5 φορές την πρόσληψη διατροφικής αναφοράς (DRI), ενός ωμέγα-3 λιπαρού οξέος που ονομάζεται άλφα-λινολενικό οξύ (ALA).

Στο σώμα σας, κάποιο ALA μετατρέπεται στις μακρύτερες μορφές των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που ονομάζονται εικοσαπεντανοϊκό οξύ (EPA) και εικοσιδυαεξανοϊκό οξύ (DHA), τα οποία βοηθούν στο σχηματισμό των δομικών συστατικών του δέρματός σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα ωμέγα-3, συμπεριλαμβανομένων αυτών που περιέχονται στο καρυδέλαιο, μπορεί να διεγείρουν την αναζωογόνηση του δέρματος, να καταπολεμήσουν τις φλεγμονώδεις δερματικές διαταραχές και να προάγουν την επούλωση των πληγών.

Επιπλέον, το λάδι καρυδιάς περιέχει υψηλές ποσότητες του ωμέγα-6 λιπαρού οξέος λινολεϊκού οξέος (LA), του πιο κυρίαρχου λιπαρού οξέος στην εξωτερική στιβάδα του δέρματός σας .

Εν ολίγοις, η κατανάλωση βιολογικού ελαίου καρυδιού ενισχύει την πρόσληψη απαραίτητων λιπαρών οξέων που είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του δέρματος.

Μειώνουν την φλεγμονή

Η προσθήκη καρυδέλαιου στη διατροφή σας μπορεί να καταπολεμήσει τη χρόνια φλεγμονή, η οποία έχει συνδεθεί με καρδιακές παθήσεις, ορισμένους καρκίνους και άλλα θέματα υγείας.

Μια μελέτη 6 εβδομάδων σε 23 ενήλικες με υψηλή χοληστερόλη έδειξε ότι μια διατροφή υψηλή σε ALA, ένα από τα κύρια λιπαρά οξέα στο λάδι καρυδιού, μείωσε την παραγωγή φλεγμονωδών πρωτεϊνών στο σώμα.

Τα καρύδια είναι επίσης πλούσια σε πολυφαινόλες που ονομάζονται ελλαγιταννίνες, τις οποίες τα βακτήρια του εντέρου σας μετατρέπουν σε άλλες ευεργετικές ενώσεις.

Αυτές οι ενώσεις μπορεί να έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και να δρουν ως αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τη βλάβη των κυττάρων που προκαλούνται από μόρια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες. Αυτό μπορεί να εξηγήσει γιατί μελέτες σε δοκιμαστικούς σωλήνες έχουν βρει ότι το λάδι καρυδιού μπορεί να καταπολεμήσει τη φλεγμονή και να αυξήσει την αντιοξειδωτική δραστηριότητα των κυττάρων.

Ωστόσο, δεν είναι σαφές σε ποιο βαθμό διατηρούνται οι ευεργετικές ενώσεις στα καρύδια κατά την επεξεργασία του καρυδέλαιου. Ορισμένες μελέτες υποδεικνύουν ότι το λάδι καρυδιάς δεν συμβάλλει περισσότερο από το 5% της αντιοξειδωτικής δράσης των ολόκληρων καρυδιών. Έτσι, χρειάζεται περισσότερη έρευνα για τις αντιφλεγμονώδεις επιδράσεις του καρυδέλαιου.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Το βιολογικό έλαιο καρυδιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης, ενός από τους κύριους παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Μελέτες δείχνουν ότι οι δίαιτες πλούσιες σε ολόκληρα καρύδια μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, πιθανότατα λόγω των υψηλών επιπέδων τους σε ALA, LA και πολυφαινόλες. Δεδομένου ότι το έλαιο καρυδιού είναι επίσης πλούσιο σε αυτές τις ενώσεις, μπορεί να έχει παρόμοια αποτελέσματα.

Μια μελέτη σε 15 ενήλικες με υπέρβαρους ή παχύσαρκους και μέτρια υψηλά επίπεδα χοληστερόλης διαπίστωσε ότι η κατανάλωση καρυδέλαιου βελτίωσε σημαντικά τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων, κάτι που με τη σειρά του θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Ωστόσο, απαιτούνται περισσότερες μελέτες σχετικά με τις πιθανές επιδράσεις του καρυδέλαιου στην αρτηριακή πίεση.

Βελτιώνει τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα

Η κατανάλωση καρυδέλαιου μπορεί να βελτιώσει τα αρνητικά επίπεδα σακχάρου στο αίμα που σχετίζεται με τον διαβήτη τύπου 2.

Με την πάροδο του χρόνου, τα μη ελεγχόμενα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μπορεί να οδηγήσουν σε βλάβη των ματιών και των νεφρών, καρδιακές παθήσεις και εγκεφαλικό. Η κατανάλωση τροφών που μειώνουν το σάκχαρο στο αίμα σας, συμπεριλαμβανομένου του καρυδέλαιου, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη αυτών των επιπλοκών.

Οι ευεργετικές επιδράσεις του καρυδέλαιου στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα μπορεί να οφείλονται στην υψηλή του συγκέντρωση σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες που σχετίζεται με τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Βελτιώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης

Η τακτική κατανάλωση καρυδιών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των υψηλών επιπέδων τριγλυκεριδίων στο αίμα και της ολικής και LDL (κακής) χοληστερόλης, η οποία διαφορετικά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στα υψηλά επίπεδα των καρυδιών σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικές ενώσεις, τα οποία βρίσκονται επίσης στο λάδι από καρύδι.

Μπορείς εύκολα να τα προσθέσεις στην διατροφή σου

Το καρυδέλαιο είναι εύκολο να βρεθεί και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους.

Συνήθως έχει ανοιχτό χρώμα και λεπτή, ξηρή γεύση. Τα πιο υψηλής ποιότητας καρυδέλαια είναι ψυχρής έκθλιψης και μη ραφιναρισμένα, καθώς η επεξεργασία και η θερμότητα μπορεί να καταστρέψουν ορισμένα θρεπτικά συστατικά και να οδηγήσουν σε πικρή γεύση.

Δεν συνιστάται η χρήση καρυδέλαιου για τηγανητές πατάτες ή για μαγείρεμα σε υψηλή θερμοκρασία. Η πιο κοινή χρήση του καρυδέλαιου είναι ως συστατικό σε ντρέσινγκ σαλάτας με ξύδι και καρυκεύματα. Έχει επίσης νόστιμη γεύση που περιχύνεται με λαχανικά στον ατμό.

Μπορείτε να βρείτε λάδι καρυδιού σε υγιεινά τρόφιμα και εξειδικευμένα παντοπωλεία, καθώς και στο διαδίκτυο. Συνήθως είναι πιο ακριβό από άλλα λάδια.

 

Αφήστε μια Απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε HTML tags και attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>