Και γιατί να τα εντάξεις στην διατροφή σου;

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται πως οι άνθρωποι ψάχνονται όλο και περισσότερο για νέους τρόπους διατροφής, περισσότερο καθαρούς και πολύ πιο υγιεινούς από κάθε άλλη φορά.

Όλο και περισσότερος κόσμος εντάσσει στην καθημερινότητα του την άθληση θέλοντας να νιώσει ευεξία. Έτσι, συμπληρώνει αυτή την νέα του συνήθεια με πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές.

Και κάπως έτσι μπαίνουν στον χορό και τα superfoods.

Ας ξεκινήσουμε όμως από την αρχή.  Τι είναι τα superfoods;

Superfoods ή αλλιώς ‘υπερτροφές’ ονομάζονται οι τροφές που έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά απ’ ότι οι υπόλοιπες. Συστατικά τα οποία βοηθάνε στην καλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού  και κρύβουν πολλά οφέλη.

Δεν είναι λίγα τα άτομα που έχουν εντάξει στην καθημερινότητα τους, τις ‘υπερτροφές’, καθώς υποστηρίζουν πως τα superfoods αυξάνουν την ζωτική ενέργεια, αποτοξινώνουν και αναζωογονούν το σώμα και κάνουν το οργανισμό να έχει μεγαλύτερη αντοχή απέναντι στις ασθένειες. Αρκετοί από αυτούς υποστηρίζουν επίσης, ότι η ευεργετική επίδραση τους μπορεί να συγκριθεί και με αυτή των διαφόρων φαρμακευτικών σκευασμάτων και να θεωρηθεί ακόμη καλύτερη καθώς είναι φυσική.

 

Πόσα θρεπτικά συστατικά περιλαμβάνει μια ‘υπερτροφή’;

Υπολογίζεται πως σε κάθε superfood μπορεί να περιέχονται από 100 έως 200 θρεπτικά συστατικά (!!!) όπου τα περισσότερα από αυτά είναι εκτός από πολύτιμα και πολύ σπάνια να βρεθούν στις ‘’συνηθισμένες’’ τροφές

Ποια άτομα είναι προτιμότερο να λαμβάνουν στην διατροφή τους superfood;

Όλοι! Παρόλα αυτά ίσως άνθρωποι οι οποίοι ασχολούνται με τον αθλητισμό ή έχουν υψηλή δραστηριότητα στην καθημερινότητα τους να το χρειάζονται λίγο περισσότερο από κάποιους άλλους. Επίσης, μια ομάδα ατόμων που εφαρμόζει ένα συγκεκριμένο είδος διατροφής όπως πχ οι vegetarians μέσα από την επιλογή των superfoods μπορούν να εμπλουτίσουν τον οργανισμό τους με πολύτιμα στοιχεία που μπορεί να λείπουν από την διατροφή τους.

 

 

Ποια είναι όμως τα superfoods;

‘Υπεροτροφές’ μπορούν να χαρακτηριστούν διάφορα τρόφιμα από ξηρούς καρπούς μέχρι κάποιο λάδι διότι μπορεί να περιέχει ακριβώς όπως αναφέραμε παραπάνω μια μεγάλη ποσότητα ευεργετικών συστατικών. Οπότε ’υπερτροφή’ είναι τα βατόμουρα, τα μούρα, τα κράνα, το μπρόκολο, το σπανάκι, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φασόλια, ο σολομός, τα αμύγδαλα και διάφοροι ξηροί καρποί.

Tip: Στην Ελλάδα παράγουμε ένα ισχυρό superfood που συνήθως ενώ το γνωρίζουμε δεν του αποδίδουμε πολλά εύσημα. Φυσικά αναφερόμαστε στην ελιά και το παράγωγο της, το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο μας.

 

Τι άλλο μπορεί να θεωρηθεί ‘υπετροφή’;

ΟΙ κατηγορίες των ‘υπερτροφών’ χονδρικός μπορούμε να πούμε πως είναι: Φρούτα, λαχανικά, βότανα, μπαχαρικά και δημητριακά.

Αφού superfood θεωρείται και το σπανάκι γιατί να διαλέξω πχ το γκότζι μπέρι που είναι και πιο δυσεύρετο και πιο ακριβό;

Γιατί ορισμένα είδη ‘υπερτροφών’ όπως είναι το γκότζι μπέρι για παράδειγμα, περιέχουν πολύ υψηλότερη περιεκτικότητα θρεπτικών συστατικών, συγκεντρωμένα σε μια μικρή ποσότητα υλικού και φυσικά ορισμένα από αυτά είναι πιο σπάνια.

 

Για μια ισορροπημένη καθημερινότητα και μια πιο υγιεινή διατροφή είναι καλό να προσπαθήσουμε να ενσωματώσουμε σε αυτήν τόσο τις ‘υπετροφές’ όσο και την έστω και μικρή δραστηριότητα για αρχή.

Στην Kirpitsas Ingredients φροντίσαμε να έχουμε μια μεγάλη γκάμα superfoods που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τόσο για ατομική χρήση όσο και για την παραγωγή διαφόρων άλλων τροφών, πραγμάτων κτλπ.  Μπορείτε να βρείτε τα superfoods αυτά στο ακόλοθο link: https://www.kirpitsas.gr/superfoods/

Για τυχόν απορίες είμαστε πάντα στην διάθεση σας, ώστε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

 

Αφήστε μια Απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε HTML tags και attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>